След по-малко от три месеца и малко над 2000 километра се наложи да запиша час за сервиз. И не, проблемът не дойде от колата, а от изхвърчал камък, който направи доволно дълга цепка на челния прозорец.

Определено неприятна ситуация, но поне се случи при приятни обстоятелства. В края май с група автомобилни почитатели от София и Пловдив направихме едно масово шофиране до Беклемето. Още на излизане от София, изпод гумите на едно от Porsche-тата изхвърча камък и ми „тресна“ прозореца. Какво да се прави, случват се и такива неща, но поне шофирането бе истински забавно:

Нищо друго впечатляващо не се случи на третия месец. Renault-то ми харесва, а и привлича повече внимание по улиците, отколкото очаквах. За мен това е плюс.

Цветан Илиев

Малко „eye candy“ от ходенето до Беклемето и от моя фотоапарат:

Renault Megane R.S.

Цена: 57 190 лева (59 860 лева с допълнителното оборудване)
Основни характеристики: четирицилиндров бензинов двигател с принудително пълнене; 1798 куб.см работен обем; 280 к.с.; 0-100 км/ч за 5.8 сек; максимална скорост 255 км/ч
Разход на гориво (месец 3): официален комбиниран 7.936 л за 100 км; тестов 9.56 л
Пробег за месец 3: 1090 км
Общ пробег: 
3226 км

Хронология
1. Доставката и първото пътуване
2. Месец по-късно и първите „сериозни“ отсечки
3. Колата е за сервиз, спуках челния прозорец.
4. Едва се добрах до бензиностанция
5. Половин година и 10 000 км; Какво НЕ ми харесва в колата и средата
6. Френският характер се прояви или време за ремонти
7. Една година по-късно
8. Когато двигателят спре в движение

Leave a Reply