Заключение:
VW Passat Alltrack е автомобил, който може много. Не бих казал, че е блестящ в която и да е сфера, но пък се справя добре с почти всичко и предлага изключително много пространство. Проблемите му са свързани предимно с липса на внимание към детайлите и, поне за мен, с консервативния дизайн.
Цените му стартират от 76500лв, като тестовия модел струваше около 84000лв, а за 90000лв можете да имате отлично оборудван автомобил. Мисля, че цената е разумна – в този ценови сегмент можете да се сдобиете с комби на някой от премиум производителите, но пък никой от тях няма да предлага разточителното вътрешно пространство на Passat Alltrack или възможностите, които идват с повишения пътен просвет и 4х4 задвижването.
Цветан Илиев

Оценка:

[…] ми е, че в това отношение французинът превъзхожда VW Passat, Ford Mondeo, Renaul Talisman или Opel Insignia. Имам забележки […]
[…] от комбито на Golf), докато при по-скъпия с около 8000 лева Passat Variant – 650 литра. В сравнението си позволих дори да добавя и […]
[…] След тази ода за качеството на интериора в Clio се връщам към стандартния формат и продължавам с дизайна. Симпатичен, модерен, без да блести с нещо невероятно. Интересен детайл е визуалната връзка на въздуховодите и червеният кант. Смята, че изглежда свежо и напомня на сходното оформление при VW Passat. […]