Интериор:

Лично за мен, интериорът на i3 е това, което ме грабна при първата ми среща с автомобила, защото е качествен, много нестандартен, но същевременно практичен.

Тези от вас, които са се сблъсквали с някаква маркетиг теория, несъмнено са чували за Евърет Роджърс и неговата дифузия на иновациите или как една нова технология навлиза сред обществото. Е, през 2013-та година (както и до днес) електрическите автомобили бяха за т.нар. „иноватори“ и „ранни получатели“. Та, тези хора са по-различни от типичния масов потребител и именно заради тях, i3 има специфичен интериор, който например разполага с много повърхности от рециклирани материали (голяма част от които нарочно оставени да им личи), нестандартни решения като „висящия във въздуха“ дисплей на инфотейнмънт системата, общото пространство за краката на пътниците отпред (т.е. без централна конзола слизаща до долу) и други подобни.



Ако се насочим към по-стандартните практичност и ергономия, то положението е доста добро. Отпред автомобилът разполага с огромни джобове във вратите с място за 1.5л бутилка и обширно пространство под централната облегалка за ръка (в която пък има място за телефон с безжично зареждане, а и връзката с Apple CarPlay също не изисква включване с кабел). Отзад джобове във вратите липсват, та пасажерите ще трябва да се „оправят“ с двете поставки за чаши, които са налични. Пространството там е достатъчно, но седалките са малко ниски, а и формата на предните седалки намалява видимостта напред, което не е твърде приятно.
Нещо, което за мен определено не е удобно, е „скоростния лост“. Той е разположен на кормилната колона, което е страхотно решение… стига да е изпълнено както трябва, като например при Mercedes. Тук обаче самият селектор е неудобен за работа, а освен това аз го намирам за грозен. Да ви кажа, напомня ми на джаджа от някой магазин за фенове на Междузвездни войни.

Цялостно интериорът на i3 е приятно място с много добре оползотворено пространство и качествени материали. Наличието на няколко „теми“ с различни цветове, тапицерия (има дори вълна) и декоративни лайстни (например матов дъб като на тестовия автомобил) е много приятно.
[…] Автомобилът се предлага и с електрическо задвижване, като моторът има 136к.с., а с ускорение до 100км/ч от 8.1 секунди е и най-бързият в гамата. Официално батерията е достатъчна за 340 км, но предполагам, че реалният пробег ще е около 260 км. Сходни са характеристиките и на BMW i3. […]
[…] Автомобилът се предлага и с електрическо задвижване, като моторът има 136 к.с., а с ускорение до 100км/ч за 8.1 секунди е и най-бързият в гамата. Официално батерията е достатъчна за 340 км, но предполагам, че реалният пробег ще е около 260 км. Сходни са характеристиките и на BMW i3. […]
[…] си емисии. И това ни харесва. Автомобили от типа на VW Up!, BMW i3, Nissan Leaf и дори Volvo XC40 EV са смислени и логични поради […]
[…] от 5-6 километра, „падат“. Интересното е, че при BMW i3s можех да избера по-бавно зареждане, с което системата […]