Този път ще започна с личните си възгледи по темата електрически автомобили – те трябва да имат градска насоченост. Това е!
Всички големи лимузини и SUV модели с електрическо задвижване са чудесно средство за привличане на вниманието и за забавление, но със сигурност им липсва логика и всъщност биха се чувствали по-добре с модерен двигател с вътрешно горене и хибридна система.
Преди шест години BMW влязоха в света на електрическите модели с компактния i3, който на пръв поглед има всички показатели да бъде един истински добър представител на този тип задвижване. Продажбите му, пък, нарастват с всяка изминала година, противно на типичните тенденции за забавянето им с остаряването на модела. Струва си да го разгледаме отблизо и, за да бъдат нещата по-интересни, нека това стане със спортната версия i3s.

[…] Автомобилът се предлага и с електрическо задвижване, като моторът има 136к.с., а с ускорение до 100км/ч от 8.1 секунди е и най-бързият в гамата. Официално батерията е достатъчна за 340 км, но предполагам, че реалният пробег ще е около 260 км. Сходни са характеристиките и на BMW i3. […]
[…] Автомобилът се предлага и с електрическо задвижване, като моторът има 136 к.с., а с ускорение до 100км/ч за 8.1 секунди е и най-бързият в гамата. Официално батерията е достатъчна за 340 км, но предполагам, че реалният пробег ще е около 260 км. Сходни са характеристиките и на BMW i3. […]
[…] си емисии. И това ни харесва. Автомобили от типа на VW Up!, BMW i3, Nissan Leaf и дори Volvo XC40 EV са смислени и логични поради […]
[…] от 5-6 километра, „падат“. Интересното е, че при BMW i3s можех да избера по-бавно зареждане, с което системата […]