Megane R.S. – Доставката и първото пътуване

С близо три седмици закъснение, на 6-ти март телефонът ми звънна, погледнах през прозореца на офиса си и за секунда „фокусирах“ ярко оранжевия автомобил. Най-после Megane R.S. бе тук!

Слязох край колата, подписах приемо-предавателния протокол и си получих ключа и документите. За времето от поръчката до доставката бях изгледал толкова много клипчета в YouTube, бях се подготвил до такава степен за автомобила, че някак усещах, че това си е „моята кола“ от много време насам. След като седнах вътре и видях километража, 13-те километра, който Megane-ът бе извървял на собствен ход от слизането от поточната линия в северноиспанския град Паленсия до София, ме накараха да осъзная по-ясно какво се случва и какво предстои.

Не е най-качествената снимка, която сте виждали в RoadHunter, но това е първата снимка, която направих на автомобила.

Настаних се на шофьорската седалка, свързах телефона си към инфотейнмънт системата и се запътих към нас, за да събера багажа си. Все пак не очаквате да получа нова кола и да нямам планирано пътуване, нали? Първите ми впечатления, бяха на успокоение, защото имах някои чудения за пригодността и удобството на Megane R.S. – оказа се, че колата не е прекалено шумна, първите неравности показаха, че изобщо не вози като каруца и централната облегалка за ръка се регулира надлъжно (мислех си, че дълбоките седалки ще я направят неизползваема, ако няма регулировка).

Няколко „телефонни“ снимки от ден първи.

От там потеглих на път към област Велико Търново. Това, на което обърнах внимание бе:

  • Седалките са ОК за дълъг път, не са прекалено твърди и това, че са много дълбоки не ми пречи.
  • Колата е достатъчно тиха, за да не натоварва при пътуване на магистрала.
  • Изпреварванията са много лесни и пътуването е по-приятно и спокойно.
  • Скоростите са къси и на магистралата се налага шофиране при малко по-високи обороти – сбогом представа за по-нисък разход на гориво на дълъг път!
  • Четвърта скорост влиза трудно – доста неприятно.
  • Лостчетата за мигачите се натискат прекалено лесно – т.е. бутайки го леко, за да примига три пъти, се оказва, че съм включил мигача изцяло.
  • Аудиосистемата е с недотам добро качество.

Цветан Илиев

Renault Megane R.S.

Цена: 57 190 лева (59 860 лева с допълнителното оборудване)
Основни характеристики: четирицилиндров бензинов двигател с принудително пълнене; 1798 куб.см работен обем; 280 к.с.; 0-100 км/ч за 5.8 сек; максимална скорост 255 км/ч
Разход на гориво (месец 1): официален комбиниран 7.936 л за 100 км; тестов 10.91 л
Пробег за месец 1: 1476 км
Общ пробег:
1489 км

Хронология:
1. Доставката и първото пътуване
2. Месец по-късно и първите „сериозни“ отсечки
3. Колата е за сервиз, спуках челния прозорец.
4. Едва се добрах до бензиностанция
5. Megane R.S. – Половин година и 10 000 км; Какво НЕ ми харесва в колата и средата

4 коментара

Оставяне на отзив за Megane R.S. – Колата е за сервиз, спуках челния прозорец. – RoadHunter Отказ

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s