Звучи ли ви като част от характеристики на суперкар от недалечното минало – замесен екип от Формула 1 в разработката, хидравлични буферни ограничители в амортисьоритe, мощен двигател с принудително пълнене, завиващи задни колела, двукомпонентни олекотени спирачки?
Сега това е налично за автомобилните любители с по-ограничен бюджет под формата на „хот-хеч“. И докато прародителят на този клас, Golf GTI, преди близо 50 години е залагал на ниско тегло, проста механика и достатъчно мощност, то днес мощността е в излишък, а технологиите и науката целят да поставят всеки един нютон метър на пътя.
А описанието отгоре? То принадлежи на третата генерация Megane R.S.
Честито! 🙂 При цена 57к другите конкуренти трудно ще се класират с разумни аргументи. Слабостите в интериора са сравнително маловажни в този клас.
Въпреки сдържания си екстериор за хот хеч, автомобилът се откроява сред останалите. Направил си отличен избор.
П.П.
Това е правилният цвят за този R.S. 😉
Благодаря 🙂 Да, другите в класа имат малък шанс при тази цена. Да не говорим, че аз имах късмета моделът да ми хареса най-много дори и да се абстрахирам от цените.
За екстериора не мисля, че е твърде сдържан. Сериозните уширения на калниците, големия дифузьор и ауспух го правят лесноразличим. Намирам Focus ST, i30N и GTi за значително по-сдържани.
[…] и изработката. Не, не е зле, а напротив. Яд ме е, че моят Megane R.S. макар и по-висок клас отстъпва на малкия, но и по-нов […]
[…] и едно по-сериозно каране до Паничище, от което излезе стандартния RoadHunter тест. С правилно попълнена декларация стигнах КПП-то след […]