BMW X3 M40i – Мощният и практичен баварец (тест)

Интериор

Чисто дизайнерски интериорът на BMW X3 M40i е сходен с… всички останали BMW-та, което аз определено намирам за положително и за мен не е повод за критика. Първото поколение на модела, като интериор, беше по-близо до E46, отколкото до актуалните за времето други модели. При второто поколение имаше голям напредък по отношение на салона и технологиите, но Х3 все пак се различаваше по-луксозните баварци.

Тестовата версия е с много приятната комбинация от кафява кожа и декоравини лайсни, успешно имитиращи дърво. Качеството на изработка е високо, каквото трябва да бъде при автомобил със стартова цена от 137 000 лева. Направи ми впечатление, че в долната част на вратите имаше солидно количество твърда пластмаса, която беше в контраст с цялостната изработка вътре, но не бие на очи и също е сглобена така, че по никакъв начин не се долавя шум от там.

Откъм пространство Х3 M40i впечатлява. Новото поколение е с около седем сантиметра по-дълго от предходното, но мястото за пасажерите е нараснало значително, особено на задните седалки. В комбинация с панорамния покрив, в автомобила се създаваше чувство за простор на много голям автомобил. При багажника разлика няма. Той е с капацитет 550 литра при вдигнати задни седалки, точно толкова, колкото и при предишното поколение. В Х3 има и достатъчно място за съхранение на различни вещи и предмети. Джобовете във вратите са много големи и има обособено място за бутилки от 1.5 литра. Подлакътникът между предните седалки и жабката също са достатъчно големи.

Аз лично намерих два малки недостатъка в интериора на Х3. Първият е, че седалките макар и спортни, не обхващат достатъчно добре тялото. Това, разбира се, се усеща само при агресивно шофиране по завои, но е фактор, който прави впечатление. Вторият недостатък е, че перата за смяна на скоростите на волана са позиционирани така, че за оптимален захват, пръстите ми трябва да застанат върху самите пера, което далеч не е удобно.

Ще завършим частта за интериора с най-стандартното и в същото време най-доброто – технологиите. Отдавна твърдя, че iDrive системата на BMW е сред най-добрите на пазара и това се потвърди отново. Изключително интуитивна, удобна система, при която все още има истински копчета. Дисплеят е оборудван с тъч скрийн, но аз избягвах да го ползвам, тъй като остават отпечатъци. Дигиталният клъстър е приятен и модерен, сходен с този при останалите BMW-та. Нашата версия беше оборудвана с най-различни асистенти за паркиране и за шофиране, които на мен лично са ми напълно излишни и само вдигат цената. Harman Kardon системата също е на много добро ниво и е идеално допълнение към цялостния инфотейнмънт.

3 коментара

  1. Поредното ревю от хора, които не са си научили урока … постарайте се малко поне, явно така сте били и в училище – 3ка.

    Как искате странична упора като имате обдухване на седалките и заради това нямате сайд съпортите в седалките …

    • Подобни коментари, показват пълна липса на разбиране и осъзнаване на текст и принципно заслужават директно триене, но този път ще отговоря.

      Не знам вие като какъв специалист се изявявате, но авторът на теста коментира, че опората е недостатъчна. Какви са причините не стои на дневен ред. Той констатира наблюденията си, а тестовете ни са именно затова. Да не говорим, че аз като автомобилен инженер не виждам какъв е проблемът с вентилацията и опората, но Вие като изявен всичколог явно разбирате доста повече.

      А иронията как коментирате „страничната Упора“ е силна. Ние може и да сме завършили училище с тройки, но Вие май сте с двойка по милост.

      Съветвам Ви да ходите да гледате Бричка. RoadHunter не е за хора като Вас!

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s