Заключение
Третото поколение на BMW X3 може да бъде окачествено като изключително успешно, особено във версията M40i, която имахме възможността на шофираме. Безспорно Х3 е сред лидерите в класа си, а скокът спрямо предходното поколение е значителен.
BMW X3 M40i е преди всичко семеен и практичен автомобил и от тази гледна точка ни спечели. Теглото и размерите му го правят подходящ, както за градско шофиране така и за пътувания на дълго разстояние. Комфортът е на високо ниво, а пространството за пасажерите и за багаж изобилства. Макар и стандартен и сходен с този на останалите BMW-та, интериорът е качествен и няма да бъде преувеличено, ако кажем, че е сравним с този на по-високи класове автомобили.
Говорейки за BMW, независимо от модела, винаги в съзнанието изскача и факторът удоволствие от шофирането. Как се представя Х3 M40i в това отношение? Моят отговор е, че е типичен баварец, като дори габаритите и размерите му не пречат по никакъв начин резултатите на пътя. Мощността е страхотна, а мисля, че би била и предостатъчна за голямо мнозинство от собствениците. Поведението на пътя е много добро благодарение на цялостната инженерна работа, допълнена от най-новото поколение на системата за задвижване на четирите колела – xDrive.
Въпреки някои дребни недостатъци, които за някои хора може би дори не биха били фактор, Х3 M40i е вероятно една от най-добрите опции на пазара като комбинация между практичност, комфорт, мощност и поведение на пътя. Базовото оборудване е богато и с цена от 137 200 лева в България. Тази цена може да бъде лесно надхвърлена, ако човек реши да добави всички асистенти за шофиране и паркиране, както и други екстри, които биха му били небходими. Ако разходът на гориво ви се вижда твърде висок, винаги можете да погледнете и към по-слабите версии или вариантa M40d.
Петко Чоевски

Оценка:

Поредното ревю от хора, които не са си научили урока … постарайте се малко поне, явно така сте били и в училище – 3ка.
Как искате странична упора като имате обдухване на седалките и заради това нямате сайд съпортите в седалките …
Подобни коментари, показват пълна липса на разбиране и осъзнаване на текст и принципно заслужават директно триене, но този път ще отговоря.
Не знам вие като какъв специалист се изявявате, но авторът на теста коментира, че опората е недостатъчна. Какви са причините не стои на дневен ред. Той констатира наблюденията си, а тестовете ни са именно затова. Да не говорим, че аз като автомобилен инженер не виждам какъв е проблемът с вентилацията и опората, но Вие като изявен всичколог явно разбирате доста повече.
А иронията как коментирате „страничната Упора“ е силна. Ние може и да сме завършили училище с тройки, но Вие май сте с двойка по милост.
Съветвам Ви да ходите да гледате Бричка. RoadHunter не е за хора като Вас!
[…] в сравнение с по-старите си модели спрямо Mercedes, Audi и BMW (ако приемем тези три марки като еталон в премиум […]