DS3 Crossback – Грозното пате на 21 век

Интериор:

И ако екстериорът на „французина“ е висша мода, то интериорът е сборник със задачи по тригонометрия. Количеството ромбове и триъгълници, което може да намерите под всякаква форма е умопомрачително… всъщност се учудвам, че воланът не е триъгълен.

Да си призная, аз съм ОК с този дизайн, защото веднъж седнал на шофьорското място не ми прави особено впечатление. Интересно е разпределението на бутоните на централната конзола, в отделни (разбира се ромбовидни) зони. Въпросните бутони не са бутони, а капацитивни повърхности. Знаете, не съм почитател, но това физическо зониране прави употребата им една идея по-лесна. Няма как да не спомена, че дори копчетата за контрол на силата на звука са капацитивни, което е пълен ужас.

Като изключим тези бутони, ергономията е добра, харесвам оформлението на вратите с облегалка и дръжка за затваряне на две нива, големия и ясен head-up дисплей и оформлението на дигиталния инструментален клъстър.

Що се отнася до качеството на изработка и материалите, то DS3 Crossback се справя доста добре. Изработката е солидна, а и твърдите пластмаси са на правилните места (в долната част на купето). Интересното тук е, че моделът се предлага с четири стила на интериора, които се отличават един от друг като материали, цветове и дизайн на седалките (различен шев).

Тестовият автомобил идва с интериор Bastille, който залага на ромбовидни шевове, черен салон от кожа Напа и едрозърнеста златиста кожа по таблото и вратите. Въпросната ми навява асоциации за „лачен“ чалга клуб, а това не e приятно, но ако се абстрахирам от балканската ни действителност, всъщност пасва на стила на DS3 Crossback и ми допада.

Пространството за предмети е по-скоро допустимо с къси, но дълбоки джобове във вратите отпред, ниша за телефон с безконтактно зареждане, в която моят телефон се хлъзга и не се зарежда и сравнително малко пространство под централната облегалка.

Отзад джобовете във вратите са съвсем малки и стават за 500 мл бутилка, но иначе пространството за пътниците е добро. Мястото за колената е щедро, а предните седалки са високоразположени и освобождават място под тях. Самата задна седалка има малко къса и ниска основа, но все пак е достатъчно удобна.

Багажникът има приличен обем от 350 литра, но висок товарен ръб и неудобно разположен бутон за отварянето му – в задната броня, вместо в самата врата.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s