Заключение:
Това е интересен автомобил за ограничена публика, който въпреки асоциацията със Citroen 2CV от заглавието, едва ли ще постигне пазарен успех не само у нас, но и на ниво Европа.
Мисля, че основен проблем е екстравагантния дизайн (който разбира се е и плюс, защото някои хора ще се влюбят в него), високата цена и атрактивните предложения от други производители, включително „побратимият“ Peugeot 2008. Моделът на DS стартира на цена около 50 000 лв, но тестовият вариант бе 73 000 лв, а колата просто не се чувства като продукт от този ценови сегмент, въпреки добрата техника, приятните материали и богатия избор на персонализация.
Шансът за успех на DS3 Crossback се нарича E-Tense. Това е изцяло електрическата версия на модела, която ще се вписва далеч по-добре във философията на марката, спрямо грубия трицилиндров бензинов двигател.
DS3 Crossback би бил подходящо решение за хора, за които абсолютен приоритет е да живеят извън рамките и да демонстрират това, че са различни. Там успехът им е гарантиран!
Цветан Илиев

Оценка:
