MINI Cooper S Convertible – Доза чар за малкия британски спортист

Интериор:

Влиянието на Sidewalk продължава в интериора с черен кожен салон с жълти декоративни шевове и син „пайпинг“. Сини са и лайстните на вратите, а декоративните панели на таблото залагат на графиката, която видяхме отвън, и която тук свети. Накрая стигаме и до етикета Sidewalk на седалките. Детайлите ми допадат и правят интериора на MINI по-специален, но аз имам резерви към черния кожен салон в кабрио, особено когато липсва опция за вентилация на седалките.

А иначе интериорът е добре познат и отново лесноразпознаваем като MINI. Доминиран е от обръча с екрана на инфотеймънт системата. Самият обръч е препратка към централноразположения скоростомер на предходните поколения на модела и според мен изглежда малко странно като не изпълнява тази функция, но се свиква.

Дисплеят на инфотейнмънт системата е сравнително скромен, като размер, по днешните стандарти, но аз го намирам за отличен, а освен това има добра разделителна способност и е достатъчно ярък. Като цяло системата е сред най-добрите и е интуитивна, а за управлението ѝ има джойстик на централната конзола, както и бутони за бърз достъп до дадени менюта. Те са разположени доста ниско и работата с тях е недотам удобна.

Ще забележите, че тук липсва дигитален инструментален панел. Такъв все пак се предлага като опция с цена 398 лева, но според мен аналоговите уреди пасват много по-добре на MINI стила. Проблемът при тях и най-вече скоростомера е, че деленията са много нагъсто и следенето на точната скорост, особено в града, е малко по-трудно. Затова бих препоръчал опционалния head-up дисплей.

Към препоръчителните опции добавям и аудиосистемата Harman Kardon с цена 1598 лева, която доставя чист, плътен и силен звук и особено, ако имате желание да слушате музика, шофирайки с отворен покрив (а то кой не би искал), тя си е направо задължителна!

Що се отнася до материали и качество на изработка, нивото е високо с добри материали в по-важните зони. Но пък напоследък все повече малки автомобили предоставят подобрено качество в това отношение (пресен пример е Renault Clio) и с по-високата си цена бих очаквал още повече от MINI. За някои хора ще е проблем и често срещаното, при много кабриолети, потракване от механизмите на покрива.

Иначе имаме отлична позиция на седене, удобни спортни седалки с адекватна странична опора и втори ред, който е използваем, но само в краен случай. Мисля, че по-често би влизал в ролята на допълнителен багажник, тъй като при отворен покрив истинският багажник побира едва 160 литра.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s