Jeep Wrangler – Първообразът (тест)

Интериор:

Интериорът на Wrangler продължава с познатите, по-скоро уталитарни форми. Първото, което искам да спомена е, че макар дизайнът да е груб, то развитието при използваните материали е доста сериозно и докато модели на Jeep отпреди 15 години бяха, типично по американски, ужасни като качество на изработката и избор на материалите, то тук грубите форми са комбинирани с доза лукс. Има повече меки повърхности, отколкото очаквах, добри текстури, метал и метализирана пластмаса и като цяло изглежда и се усеща добре.

В автомобилния свят се случва, ергономията да пострада в резултат на някакви стилистични решения или тенденции. Тук се е получило точно обратното и това може само да ме радва, а именно – в духа на Wrangler, автомобилът разполага с големи, страромодни аналогови бутони. Супер! Не искам капацитивни бутони и досега нямам спомен да съм чул от някого, че са му много удобни.

Интересно е решението, аудиосистемата да се управлява от бутони на гърба на волана. В първия момент дори си помислих, че са „пера“ за смяна на скоростите, зачудих се кому е нужно подобно нещо в такъв автомобил, натисках едното и… смених песента. Веднъж като знаеш кое за какво служи е доста удобно решение.

Инфотейнмънт системата Uconnect разполага с 8.4 инчов дисплей и е стандартна при нива на оборудване Sahara и Rubicon (при базовият Sport екранът в петинчов и няма Apple CarPlay и Android Auto). Системата разполага с по-скоро базова функционалност, работи добре и залага на оформление с големи бутони, което е удобно.

Нещо друго, стандарт при Wrangler Sahara, е аудиосистемата Alpine, която звучи доста добре и е достатъчно силна, за да заглуши шума на вятъра при движение с отворен покрив.

По отношение на по-модерната техника в салона на Wrangler, това което не ми хареса е работата със седеминчовия, информационен дисплей разположен между километража и оборотомера – реакциите му са мудни и в един момент става изнервящ.

А иначе Wrangler ни посреща с обширно вътрешно пространство и на двата реда, удобни седалки и приличен брой ниши за дребни предмети. Джобовете във вратите са заменени с мрежи, но пък има дълбока ниша под централната облегалка за ръка, поставки за чаши и други практични решения, с които сме свикнали.

Накрая ще спомена едно необичайно решение. Ясно е, че за разлика от обичайните SUV модели, Wrangler по-всяка вероятност ще има множество срещи с калта. За да се улесни поддръжката на интериора, подът на колата може да се измие с маркуч – килимът е водоустойчив и се маха, а в пода има дренажни клапи.

Цялостно салонът на Wrangler ми допада с комбинацията от добра практичност, простор и класически Jeep дух.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s