Suzuki Vitara – в търсене на специфична аудитория (тест)

Интериор:

Що се отнася до дизайн, положението вътре не е по-различно. Усещането ми генерално за японските автомобили е, че седнете ли в тях, все едно се връщате назад във времето, като това, което издава, че все пак сме 2021 година, е екранът на инфотейнмънт системата.

Лошо е, че този остарял дизайн е комбиниран с много пластмаса. Хем е много, хем е твърда. Тук ще ви припомня, че Suzuki Ignis и Suzuki Jimny са не по-малко пластмасови от Vitara, но при тях това се компенсира частично от по-интересния дизайн на интериора (а в тази връзка и на екстериора).

Проблем ли са тези твърди пластмаси? Честно казано, ако не се фокусирам над тях, не ги намирам за съществен проблем, защото независимо от твърдостта им не чух колата да скръцне нито веднъж, без значение дали при шофиране на пътя или извън него. Това е показател за солидно сглобен интериор, което е супер. Въпреки това във времена, в които на пазара присъстват достъпни градски SUV модели като Peugeot 2008 с неговия космически интериор, който освен това носи усещане за доста високо качество, това което виждам във Vitara е компромис.

За щастие оттук-нататък това, което намирам в салона на автомобила, ми допада. Отново типично японска черта, но този път позитивна – доброто оползотворяване на пространството в автомобил с компактни размери.

Започвам с удобната позиция на седене с отлична видимост във всички посоки. За това помагат сравнително големите странични прозорци – детайл, който със сигурност ще оценят и пътуващите на втория ред.

След това идват нишите за багаж, като впечатление правят огромните джобове в предните врати, които безпроблемно побират 1.5 л бутилка и остава място за други неща. Пътниците на втория ред също имат място за голяма бутилка, която обаче изпълва целия джоб.

Самият втори ред също прави добро впечатление и изпъква в класа. Макар на пръв поглед мястото до предната седалка да не е твърде голямо, то усещането след като седнах е за достатъчно пространство. Това е резултат от по-високото разположение на основата на задната седалка, както и щедрата ѝ дълбочина.

Накратко, интериорът на Vitara е функционално и удобно място, чийто недостатък е твърдата пластмаса и остарелият дизайн.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s