Заключение:
Suzuki Vitara е нещо като динозавър сред останалите градски SUV модели и който се цели към изключително специфична аудитория – хора, които искат практичен градски SUV, който обаче има много добри офроуд възможности; същите тези хора не трябва да държат на модерния интериор или на луксозните материали… тоест трябва да бъдат малко аскети. Специфично е, нали? Представям си го успешно в някои алпийски райони, където зимите са сериозни, а пътищата тесни или пък в луксозни квартали като Кръстова вада и Манастирски ливади, където вместо улици има офроуд трасета.
И все пак, въпреки тези мои виждания, уикенда, който прекарах с Vitara, срещнах учудващо голям брой такива автомобили по софийските улици, т.е. явно моделът е ценен и у нас.

Силните страни на автомобила са практичността и задвижването, като това включва възможностите на колата извън пътя, но и ниският разход на гориво. Слабите черти са твърде семплият и пластмасов интериор. Всичко останало е някъде посредата, защото Vitara просто изпълнява функциите си на автомобил, без да привлича излишно внимание към себе си и да носи някакви емоции на водача, било то позитивни или негативни.
Що се отнася до цени и оборудване, смятам, че моделът, който тествах, е най-добрият вариант. Това е ниво на оборудване GL+ със задвижване на четирите колела и цена 44 290 лева (с актуално намаление). По-ниското ниво на оборудване е твърде спартанско, по-високите не предлагат нищо съществено, а GL+ разполага с всичко необходимо.
Цветан Илиев




Оценка:
Научете повече в www.suzuki.bg