Заключение

Безспорно XC40 Recharge е сполучлив, но не без недостатъци.

Започвайки от тях, липсата на различни режими на шофиране и адаптивно окачване ме учуди. Контрастът между бруталното ускорение и поведението на пътя е осезаем и малкият SUV предразполага към сериозно натискане на педала на газта основно в права линия. Пробегът не е нещо, с което Volvo-то блести, но в никакъв случай не е и нисък и в реални условия 350 км с едно зареждане биха били достатъчни за голяма част от потенциалните клиенти.

Там, където XC40 впечатлява е комфортът и пространството вътре. Мястото на задните седалки изобилства и моделът е сред най-просторните в класа си. Материалите като цяло са добри, изработката на интериора отлична и усещането за комфорт е на висота. Това усещане е допълнително подсилено от качественото обезшумяване на купето. За чувството за сигурност допринася и изключителното ускорение, което ви дава спокойствие, че при натискане на педала на газта, изпреварванията ще бъдат безпроблемни.

Автомобилът се предлага в две нива на оборудване, Plus и Pro. Цените му започват от 114 000 лева и достигат до около 130 000 лева за Pro с допълнително оборудване. Ако не държите на задвижването на четирите колела и подобни ускорения, то напълно електрическата версия P6 Recharge стартира от малко под 100 000 лева.

Петко Чоевски

Оценка

Leave a Reply