Интериор

Отвътре няма изненади. Тук имаме класическо BMW оформление и… чакайте малко. Цялото табло и централна конзола изглежда идват директно от по-голямата и скъпа серия 4.

Плъснете слайдера и откриите разликите – в ляво M240i Coupe, а в дясно M440i Coupe

Типично за марката имаме много добро качество на изработка и приятни материали. Ергономията е отлична с множество хардуерни бутони, шоркъти и нещо, наистина впечатляващо за 2022 година – регулировка на осветеността на дисплеите с въртящ се бутон. Лесно, бързо и удобно, а не да се ровиш в пет подменюта някъде из настройките на колата.

Любопитно е, че тук за пръв път в серия 2 виждаме и head-up дисплей. Инфотейнмънт системата предлага множество услуги и интернет свързаност, но за мен важното е добре-работещата безжична връзка с Apple CarPlay. В комбинация с големия централен дисплей и аудиосистемата Harman Kardon мога спокойно да слушам плейлистите от телефона си, докато следя в Waze на кое неадекватно място са се скрили полицаите и къде има отбелязани ями, с които престъпниците от АПИ опитват да счупят колите, а и главите ни.

По отношение на персонализацията, серия 2 предлага доста. Освен стандартната черна текстилна тапицерия, на разположение са три цвята изкуствена и четири цвята естествена кожа. М пакетът идва със седалки в кожа и алкантара, а изборът на декоративни елементи също е богат.

Предните седалки са спортни, с вградени в облегалки за глава и са удобни, като предоставят много добра опора в завой. Бих казал, че седейки на първия ред у мен се зараждат размисли на тема „при всичко това тук, защо му е на някой серия 4“?

Един от възможните отговори се появи много скоро и той е пространството отзад. За разлика от серия 4, задните седалки тук позволяват пътуване на кратки до неособено дълги разстояния… ако пасажерите отпред благоволят да изтеглят малко седалките си. Пространството е малко, особено за краката, а и усещането е доста клаустрофобично. Съвсем очаквано, серия 2 е автомобил за индивидуалисти и двойки, на които рядко ще им се налага да настаняват някого отзад. Но пък за двама човека, автомобилът е съвсем удобен и практичен с багажник с обем 390л.

Накрая трябва да вметна, че междувременно BMW модернизираха интериора на 2-ката. Разликите са най-вече в дигитализацията му под формата на два гигантски дисплея пред водача и повече капацитивни повърхности. Хубавото е, че на централната конзола все още откриваме хардуерни шорткъти и въртящ се контролер за инфотейнмънта… засега.

Модернизираният интериор на BMW 2 купе

2 thoughts

Leave a Reply