Новото C40 Recharge е първият напълно електрически кросоувър на Volvo. Моделът залага на нетрадиционен дизайн със смела задница, различна от всичко предлагано от Volvo до момента.

Моделът блести и с още едно предимство, това е първият автомобил на компания, за производството на който не е използвана никаква кожа и е нагледен пример за лукс и предизвикателни дизайнерски решения. Екологичните решения не спират до тук, Volvo C40 разполага с нова усъвършенствана система за пречистване на въздуха в купето, предотвратява проникването на до 80% от опасните частици PM 2.5.

Volvo C40 предлага напълно електрически обхват от над 430 км. (по WLTP) с едно зареждане и
мощност от 408 к.с. Задвижването се състои от двойни електрически мотори, един в предната и
един в задната ос, задвижвани от 78 kWh батерия, която може да бъде заредена до 80% за около
32 минути. Има и версия с мощност 231 к.с. и предно задвижване.

Цената стартира от 101 330 лева с ДДС и включени 5 години гаранция, Door to door услуга, както и
Сервизен пакет за три години, покриващ безплатно регулярен сервиз и нормално износващи се
консумативи (като дискове, накладки, пера на чистачките).

4 thoughts

  1. Категорично не съм съгласен с частта за „лукса“.
    Изключително разочароващо е качеството на материалите – вратите (и долната част на централната конзола) са покрити с много неприятна на допир, груба изкуствена материя. Цялостното усещане е за евтини и груби материали. За съжаление подобно нещо се вижда и в горните класове при Волво (XC-60).
    Ако направим съпоставка с Пежо и Мазда – усещането за „премиум“ при тях е доста по-силно изразено.

    1. Има доста големи разлики в материалите и усещането между различните нива на оборудване при Volvo.

      Иначе определено вече има марки, които традиционно не са „премиум“, но достигнаха и надминаха тези, които традиционно са. Peugeot още от малкия 208 впечатлява с интериора си.

      1. Коментирам конкретно изложената XC-40.
        Но освен това, останах с впечатлението, че нещата, които описах не са въпрос на ниво на оборудване, а са в този вид за електрическото XC-40.
        Но при цена над 100К ми се струва неприемливо.
        Преди около 6 години бях пред покупка V40 CC – всичко беше изпипано в детайли и материалите бяха на ниво. Беше може би най-приятната кола в този клас. Сега са на другата крайност.
        В допълнение се оказва, че вариант с ДВГ не може да се поръча (или няма яснота за доставките).

      2. Грешката е моя. Аз през цялото време говоря за XC-40 Recharge.

Leave a Reply