Дизайн

За дизайна на най-малкия SUV на шведите сме говорили вече, затова ще се спра основно на разликите между конвенционалните и електрическата версия на автомобила.

Визуално моделът определено ми допада и ми грабва окото повече от големите си братя XC60 и XC90. Харесва ми и това, че XC40 се различава лесно от тях и въпреки че запазва характерните черти на марката, има свой собствен характер. В противовес с мнението на Цветан, за мен, малкият SUV има спортно излъчване, особено в сравнение в по-големите си братя, които крещят „лукс“ от далеч.

Както при всички електрически модели, и тук предрадиаторната решетка е заменена с плътна пластмаса в цвета на купето. Резултатът е по-скоро сполучлив, макар че на мен определено ми липсва наличието на истинска решетка и конвенционалният модел ми допада повече.

Разликите отзад са още по-малко – на капака има дискретна табелка Recharge Twin и липсват отвори за изпускателната система в бронята (просто защото такава няма).

Като цяло дискретният подход на Volvo е любопитен. Обикновен човек не би разбрал, че тази кола не разполага с дизелов или бензинов двигател, а е носител на най-новите технологии при шведите. Дори запален автолюбител не би предположил, че зад обикновеният вид на XC40 се крие впечатляваща мощност и динамика.

Leave a Reply