Дизайн

Ghibli е автомобил със силно присъствие на пътя, което се дължи тъкмо на дизайна и пропорциите му. Една от основните му черти е силно изтегленото назад купе. Това води до по-динамичен профил и създава впечатление, че колата е по-компактна отколкото е в действителност. Аз например постоянно забравям, че това е автомобил с дължина от почти пет метра и все си мисля, че се намирам в компактен “екзекютив”.  Един от изключителните детайли е предницата, като това включва не само масивната решетка с вдлъбнати ребра и “лошите” фарове, но най вече линията на предния капак. Силно ви препоръчвам да отворите снимката долу в дясно, където може да се оцени извивката на капака. Просто идва от друго измерение и няма нищо общо с това, което ще намерите в един стандартен бизнес седан.

Задницата пък е малко по-скромна, поне на пръв поглед, но притежава извивки, които все пак ѝ придават някакво по-специфично излъчване. А и нека не пропускаме големите накрайници на изпускателната система, които са тъкмо четири на брой и показват сериозните намерения на автомобила.

Нещо друго, което ми харесва са вратите без рамки за прозорците. Нямам логично обяснение какво толкова ми допада в това да нямат рамки, но е факт.

Като цяло смея да твърдя, че във външния вид на тази кола няма абсолютно нищо, което да ме дразни. Единственото, което аз бих променил е въпрос на конфигурация – кола с излъчване като тази не бива да е черна или бяла. Има нужда от цвят. Моят избор е син (в палитрата си Ghibli има едно много хубаво наситено синьо) , червен или златист.

DSC_1325

Leave a Reply