Дизайн

Въпреки че се цели към C-сегмента, Scala не е типичният му представител, защото в силуета на колата освен хечбек се вижда и „малко комби“. Това означава, че тук липсват така популярните напоследък спортни линии, което води до доста по-рационални пропорции и съответно по-голям обем на каросерията.

Това се отразява на пространстовото за пътниците (за това след малко) и най-вече на багажника. Обемът му от 467л е със стотина литра по-голям от този на който и да е друг автомобил в класа.

Това, което ми допада при Skala, е наличието на истински богата цветова гама – четири цвята неметалик, включително така модерното напоследък „стоманено сиво“ и десет цвята металик. Това се комбинира с десетина модела джанти с диаметър между 16 и 18 инча. Е, хубаво е човек да има подобен избор!

Интересното тук е, че външният вид на колата може да се се модифицира по-сериозно благодарение на опции като пакета Image (398лв при ниво на оборудване Style), който добавя удължен спойлер на вратата на багажника, изцяло светодиодни задни светлини, черни капаци на огледалата и най-интересното – удължен до ръба над регистрационния номер, заден прозорец (изображението вляво).

Лично аз намирам този пакет за силно пропоръчителен, защото добавя забележима доза елегантност в автомобила.

Цялостно Scala изглежда консервативно, но не демоде. Смятам, че това е много добра комбинация за по-улегналите купувачи.

Leave a Reply