Ако следите Roadhunter, то вече знаете как ще започна представянето на C3 Aircross, защото сме коментирали темата многократно. Това е модел, който според Citroen е субкомпактен SUV, а според мен е миниван с лек „SUV грим“.

Преди 20 години минивановете бележеха успехи на пазара, благодарение на практичността си, широкото вътрешно пространство и добрите цени. Да, но лека-полека въпросните започнаха да будят асоциации с неосъществени мечти и примиряване със скучната действителност …някак около тях се въртеше „аурата“ на отчаяната от живота домакиня и на оплешивяващия, недоволен от себе си, но вече примирил се с участта си чичко.

Точно по това време SUV моделите бяха започнали да набират популярност. Mercedes-Benz ML и BMW X5 направиха революция, а скоро SUV манията завладя и по-достъпните класове. За няколко години стана „cool“ да шофираш SUV. Клиентите пък бяха готови да плащат допълнително, за този имидж. Разбира се производителите „яхнаха“ тази тенденция, а в резултат „високопроходимите“ модели се появиха навсякъде, включително водейки до нишови особености като Opel Adam Rocks или Volvo S60 CC.

Без повече истории и интерпретации, колата с която ще ви запозная днес е модернизираната версия на минив… ааа субкомпактния SUV Citroen C3 Aircross.

Leave a Reply