Когато става въпрос за ретро автомобили дебатът може да бъде безкраен и аз по-скоро клоня към идеята, че класиките трябва да останат във вид максимално близък до оригиналния си. Това са находки, които са на изчезване и опазването им не съвпада с идеята за електрифицирането им. Темата на тази статия всъщност се зароди, защото аз самият реставрирам BMW 2002 tii от 1973 година и получих предложение да го електрифицирам. Като довод получих и че цената ще му се повиши. Без много размисли отказах и съм убеден в правотата на решението си. В тази връзка очаквайте повече информация за 2002 tii в Roadhunter.

Ако обаче става дума за автомобили на 10-15 години, с навъртян солиден пробег, които скоро ще се нуждаят от сериозни ремонти, трудно покриват екологичните норми и притежанието им би станало изключително скъпо, мнението ми е, че когато цените на тази услуга паднат, би си струвало човек да се замисли.

При всички положения това е бизнес, който ще набира все по-сериозна популярност и към това сочи фактът, че повечето фирми, които предлагат електрифициране на стари коли, макар и с все още ограничен производствен капацитет, не могат да поемат нови поръчки за месеци и дори години напред.

Петко Чоевски

Leave a Reply