През 2007 г. от Peugeot решиха (с известно закъснение) да се включат в набиращия популярност пазар на SUV моделите. Дали поради грешна преценка или липса на ноу-хау, французите го направиха по един доста смотан начин – взеха Mitsubishi Outlander и му завинтиха френски фарове и емблема с лъвче. В резултат с много зор, в най-успешната си година, моделът реализира малко над 10 000 продажби в Европа.

Непосредствено след 4007 се появи и 3008. Автомобил, който първоначално бе определян като кросоувър, на мен ми приличаше на разтопен пластмасов хипопотам, но пък определено бе крачка в правилната посока с продажби достигащи 100 000 броя годишно. И ето, че през 2016г. французите най-накрая нацелиха златната среда с второто поколение на 3008. Моделът представи новия дизайнерски език на марката, който според мен е най-доброто, което им се е случвало от осемдесетте години насам и спечели десетки награди в категория най-добър автомобил, най-добър интериор и т.н. Освен това през 2018г. в Европа са били продадени над 200 000 броя 3008 – 20 пъти повече спрямо най-успешната година за 4007.
Настина страхотен автомобил. Бих го притежавал.
Автомобила е страхотен, въпреки че аз харесвам по големия брат 5008 🙂