Появата на първото поколение BMW серия 1 преди почти 20 години предизвика шок (при някои хора достигащ до отвращение) сред феновете на марката, защото не било “истинско BMW”, а и защото дизайнът на Крис Бенгъл бе наистина противоречив. Излизането на купе версията смекчи тези настроения и тук-там хората започнаха да говорят за модела като за духовен наследник на трета серия E30, още повече след появата на лимитирания M1 Coupe.
През 2014 година, малкото купе получи своя наследник. В духа на времето, BMW разшириха портфолиото от предлагани модели, представяйки го като серия 2, т.е. ново моделно семейство, което все пак ползва техниката на „единицата“.
Превъртаме лентата напред и стигаме до днешно време. Първа серия днес е още по-шокираща за закоравелите фенове със задвижването на предните колела и липсата на шестцилиндров двигател, но спокойно, серия 2 купе вече не ползва техниката ѝ. Всъщност най-малкото BMW с класическо задвижване на задните колела е по-близко до BMW 4. А да, и предлага мощен шестцилиндров двигател.

Чудесно ревю. Поздрави!
Благодаря!