Какво мислите, дали е реалистично да очакваме спортни претенции от автомобил с едва трицилиндров двигател? Вярно е, че става дума за малък „хот хеч“, но дори и там нормата винаги е била четири цилиндъра.
Все пак от Ford са решили да рискуват и новото поколение на Fiesta ST разполага именно с трицилиндров двигател. Нека видим какъв е резултатът и дали от Ford са допуснали грешка или пък отново ще се харесат на любителите на бързите градски автомобили.

Не казват, че на 100х двигателя е за смянат
Едва ли. Моделът се предлага с петгодишна гаранция без ограничение в пробега. Отделно, че никой двигател (като изключим Project One на Mercedes) не се проектира с ресурс под 200к км.
[…] да видя бензинов GTI, който да се конкурира с Fiesta ST, но за съжаление и това едва ли ще се случи – […]
[…] и изморителна (каквото е положението при актуалните ST модели на Ford). Това е добре, защото позволява да се наслаждавате на […]
[…] Атуалният Ford Fiesta ST – три цилиндъра и 200к.с. […]
[…] Focus ST. Аз харесвам Ford, а и Fiesta ST бе много забавна. Та 280 к.с. в купето на Focus и наличие на […]
[…] прецизно, макар връзката с пътя да не ми е достатъчна. Fiesta ST например, е по-ангажираща в това […]
[…] наречените хот-хечове не са нещо ново на автомобилния пазар. Подобни […]