Откакто основах блога през есента на 2015 година, през ръцете ми минаха трите най-нови попълнения в класа на големите семейни седани или както е категоризиран в Европа – клас D. Това бяха Ford Mondeo, Skoda Superb и Renault Talisman – автомобили в клас, който се характеризира с много добро съотношение цена/предлагани качества или с други думи, получавате “много кола” за парите си и буквално и преносно, тъй като към днешна дата повечето автомобили в класа се доближават до петте метра дължина.
И така в един момент от Opel ме попитаха дали бих желал да изпробвам техния D седан, а аз си помислих, че идеята хич не е лоша – да Insignia е на пазара от вече 8 години и очакваме новото поколение съвсем скоро, което донякъде прави сегашния модел неатрактивен, но пък е интересно да се види дали един автомобил от 2008 година, може да се бори с актуалната конкуренция като качества. Освен това Insignia не е кой да е седан от клас D. Това е колата, която спечели наградата Кола на годината за 2009 година, а през 2011 Dekra я обяви за най-малко проблемна в класа си.

Моделът, който аз подкарах пък бе хечбек с двулитров, дизелов двигател със 170к.с. (модернизирана версия, отговаряща на EURO6 емисионните норми, която се предлага от 2014г.), шестстепенна механична скоростна кутия, ниво на оборудване Cosmo и щедро допълнително оборудване за около 10000лв.